Діагностика двигуна. Свічки запалювання – майструємо самі

Свічка запалювання — невеликий пристрій, що відіграє значну роль у житті вашого автомобіля. Адже саме завдяки ним паливна суміш запалюється в камері згоряння двигуна, штовхаючи поршні циліндрів двигуна. Відповідно, несправності двигуна закономірно відбиваються на зовнішньому вигляді свічок. Уважно подивіться на свічки і спробуйте визначити причину проблеми. А наша інструкція вам допоможе!

Свеча зажигания

Основними елементами свічки запалювання є:

  • металевий корпус
  • керамічний ізолятор
  • електроди
  • контактний стрижень
  • Перш ніж проводити візуальну оцінку свічок запалювання, почистіть їх, а потім зробите тривалу поїздку (2-3 години). Потім зверніть увагу на колір з\’явився свічкового нагару.

    Визуальная оценка

  • М\’який чорний («пухнастий») нагар сигналізує про переобогащенной горючої суміші або пошкодження повітряного фільтра.
  • Білявий колір ізолятора свічки навпаки вказує на переобедненную паливну суміш (води більше ніж бензину).
  • Чорний смолистий осад зазвичай супроводжується сильною вібрацією двигуна (двигун «троїть») і повідомляє про нерегулярної іскри свічки запалювання або мінімальному тиску в циліндрі.
  • Кольорові відкладення (червоно-коричневі, жовті) або нагар кремово-білого кольору (схожий на вапнякову пил) з\’являються в результаті впливу масляних присадок (речовин, що додаються у масло з метою поліпшення його технічних характеристик). Зауважте, такий осад не видаляється в процесі експлуатації двигуна, його потрібно зчищати власноруч.
  • Товстий шар чорного нагару повідомляє про труднощі самоочищення двигуна, тобто неможливості його нагрівання до потрібної температури.
  • Також оціните механічні пошкодження на свічках.

  • Зламаний бічний електрод зазвичай з\’являється в результаті детонації, при якій горюча суміш у циліндрах не згорає, а вибухає.
  • Сломанный боковой

  • Тріщина в ізоляторі — «продукт» теплового удару, причинами якого також бувають невідповідний паливо з низьким октановим числом і занадто раннє запалювання.
  • Повне руйнування електрода є наслідком довготривалої роботи свічки з постійною детонацією, ранньому запалюванні і неякісним паливом.