Свічка запалювання — невеликий пристрій, що відіграє значну роль у житті вашого автомобіля. Адже саме завдяки ним паливна суміш запалюється в камері згоряння двигуна, штовхаючи поршні циліндрів двигуна. Відповідно, несправності двигуна закономірно відбиваються на зовнішньому вигляді свічок. Уважно подивіться на свічки і спробуйте визначити причину проблеми. А наша інструкція вам допоможе!
Основними елементами свічки запалювання є:
металевий корпускерамічний ізоляторелектродиконтактний стриженьПерш ніж проводити візуальну оцінку свічок запалювання, почистіть їх, а потім зробите тривалу поїздку (2-3 години). Потім зверніть увагу на колір з\’явився свічкового нагару.
М\’який чорний («пухнастий») нагар сигналізує про переобогащенной горючої суміші або пошкодження повітряного фільтра.Білявий колір ізолятора свічки навпаки вказує на переобедненную паливну суміш (води більше ніж бензину).Чорний смолистий осад зазвичай супроводжується сильною вібрацією двигуна (двигун «троїть») і повідомляє про нерегулярної іскри свічки запалювання або мінімальному тиску в циліндрі.Кольорові відкладення (червоно-коричневі, жовті) або нагар кремово-білого кольору (схожий на вапнякову пил) з\’являються в результаті впливу масляних присадок (речовин, що додаються у масло з метою поліпшення його технічних характеристик). Зауважте, такий осад не видаляється в процесі експлуатації двигуна, його потрібно зчищати власноруч.Товстий шар чорного нагару повідомляє про труднощі самоочищення двигуна, тобто неможливості його нагрівання до потрібної температури.Також оціните механічні пошкодження на свічках.
Зламаний бічний електрод зазвичай з\’являється в результаті детонації, при якій горюча суміш у циліндрах не згорає, а вибухає.Тріщина в ізоляторі — «продукт» теплового удару, причинами якого також бувають невідповідний паливо з низьким октановим числом і занадто раннє запалювання.Повне руйнування електрода є наслідком довготривалої роботи свічки з постійною детонацією, ранньому запалюванні і неякісним паливом.