Майстер-класи своїми руками

Установка підігріву сидінь своїми руками - найцікавіші саморобки




У наближенні зими багато автолюбителів, в чиїх машинах немає з заводу підігріву сидінь, починають купувати спеціальні накидки на сидіння.Багатьох такі накидки дратують, вихід з цієї ситуації є - це дооснащення автомобіля комплектом підігріву сидінь.
Справити установку піддерева сидінь можливо своїми руками, на будь-якому автомобілі, було б лише час, кошти і бажання.

Список необхідного:

- Комплект підігріву сидінь, наприклад Омелько. Вартість близько 2500 рублів

- Запобіжник і роз'єм для нього

- Проводи. В якості силового використовував багатожильний провід перетином 2,5 мм (близько 6 метрів), для контрольних 1,5 мм, а також використовував ще й кабель 2 х 1,5 (4 метри)

- Провід контрольний (також брав з того, що було під рукою, перетином 1,5 мм) - 2 метра.

- Затискні колодки типу тато-мама, і клеми 6 мм з шайбовым наконечником

- Самоконтрящиеся гайки М6

- ПВХ Гофри для проводів (діаметром 4, 6 або 8 мм) при бажанні

- Пластикові хомутики

- Ізолента

- Термоусадочні трубки

- Світлодіоди червоного кольору.

- Інструменти (шуруповерт, викрутки, напильники, ніж і ножиці, пасатижі, бокорізи, ключі і т. л.



Установка підігріву сидінь своїми руками



Тестовий автомобіль: BMW E39(особливості цього авто: акумуляторна батарея перебувати не під капотом, а в багажнику, під сидінням є піропатрон від airbag, всередині сидінь є мати присутності. Тому процес установки підігрівів буде більшим, якщо у Вашому авто, матів присутності немає, то цей етап установки Ви можете відразу пропустити.

Отже. Як і було сказано вище, наш вибір припав на комплект для самостійної установки, під назвою Омелько.
На коробці є досить зрозуміла схема для підключення.


1) Так як підігріви будуть встановлюватися всередину сидінь, їх необхідно зняти зі своїх кріплень. Конструкції в кожному автомобілі свої, якщо ваш засіб пересування обладнаний подушками безпеки, будьте гранично обережні при демонтажі, щоб не пошкодити піропатрон. Непогано було б подивитися в документації докладніше про встановлення та зняття сидінь на вашій машині.





2) Тепер приступаємо до розбирання сидіння, для цього знімаємо обшивку з крюков, і бокорезами видаляємо стяжні кільця, надалі замість них будемо використовувати пластикові хомути затяжки.


3) Якщо у вашому автомобілі під обшивкою сидінь присутні мати присутності, їх можна залишити, а можна і видалити, поставивши обманку. У будь-якому випадку самі вирішуєте, як Вам краще вчинити.


4) Приміряємо нагрівальні мати на сидіння, відзначаємо маркером місця для прорізів. Вони потрібні для кріплення матів до обшивки і каркаса сидіння. Як Ви напевно вже здогадалися різати нагрівальні нитки не можна, про це в інструкції навіть написано.


5) Обшивку сидіння кріпимо через нитки нагрівальних матів пластиковими хомутами через прорізи, щоб проводи були з боку каркаса.


6) Живильний провід нагрівального мату, просовуємо крізь поролону сидіння. Бажано виводити його ближче до підлокітника, і ззаду.


Також можна засунути цей провід в гофровану пвх трубку. ( В машинах де підігріви штатні до речі так і зроблено)



7) Тепер беремо, що входять в комплект регулятори, і перепаиваем зелені світлодіоди на червоні. Ця операція, звичайно на ваш розсуд, просто мені до душі більше лежить червоний колір.


8) Довжини стандартних проводів від матів до місця установки регуляторів мені не вистачило, тому подовжив дротом 2 х1,5 мм за допомогою пайки, ховаємо провід в пвх трубку.


9) Готуємо силовий кабель, потрібно запобіжник з гніздом і роз'єм типу "мама", та підключаємо до плюсової клеми акумуляторної батареї. (На багатьох машинах акб спереду, на нашій ззаду, тому для прокладки кабелю від багажника до місця установки регуляторів, довелося зняти і задні сидіння, проклавши кабель під килимом салону).

Тепер для продовження всіх робіт - запобіжник необхідно витягнути, або зняти плюсову клему від акб.


10) Дроти від регуляторів до нагрівальних матів також проклали під килимами, попередньо одягнувши їх в пвх гофру. При цьому не забувайте, що не можна натягувати дріт в натяг, потрібно залишити трохи вільного ходу, у разі якщо сидіння раптом вирішите відсунути.


11) Місце для регуляторів в бмв звичайно є штатний, але оригінальні кнопки підігрівом коштують дорожче самого комплекту для установки. А вхідні в комплект у штатне місце не підходять. Тому вирішили встановити їх збоку на центральній консолі.


12) Ну і останній момент , це підключення плюсового проводу від рэлюхи, що входить в комплект до замка запалювання. Детальна інструкція про підключення до замку запалювання і схема дана вище.

Номери контактів у всіх машин різні, але припаиваться потрібно до того приводу, на якому в положенні 2 замка запалювання з'являється 12 Ст. сам контрольний провід прокладаємо через панель в центральну консоль.

Обрізаємо з невеликим запасом всі дроти йдуть до реле: живить, до нагрівальних матів, контрольний. Припаюємо або хажимаем у роз'єми типу "мама" обертаємо в термоусадочну трубку і підключаємо до реле. Підключаємо в найближчому місці масовий провід до кузова.

Ну ось власне і все, якщо щось незрозуміло-пишіть в коментарях або скористайтеся інструкцією по установці від виробника, її фото у верхній частині статті.

Ідея і фотки взяті звідси




Додати коментар
Ім'я:*
Коментар:
Введіть код: *