Майстер-класи своїми руками

Катамаран з пінопласту своїми руками - найцікавіші саморобки

Рекламний блок

Саморобний катамаран з пінопласту непотоплюваний, зручний в експлуатації, довговічний і простий у виготовленні. На малюнку зображена конструкція саморобного катамарана з пінопласту.


Саморобний катамаран з пінопласту непотоплюваний, зручний в експлуатації, довговічний і простий у виготовленні. На малюнку зображена конструкція саморобного катамарана з пінопласту.Його розміри: 3750 х 1600 мм, товщина пластин від 40 до 150 мм, висота поплавця 200 мм ширина-400 мм Вага 1 м3 пінопласту становить близько 20 кг. Пластини вирізують на спеціальному пристосуванні дротом з ніхрому, нагрітій до 200-250°С, або на спеціальному верстаті.Діафрагму носовій частині (2 шт.), перегородки (4 шт.), шпангоут (4 шт.) виготовляють з фанери завтовшки 12 мм Стяжні труби, які служать для кріплення деталей,- дюралюмінієві, однак прийнятні і тонкостінні сталеві; годяться для стяжки також дюралюмінієві стрижні діаметром 10-12 мм Різьблення на трубах діаметром 1/2 нарізають тріскачкою клупа або плашкою, а на стрижнях - плашкою з основною метричною різьбою (М10).



Рис.1. Схема саморобного катамарана з пінопласту.Перед складанням поплавців широкі поверхні пластин покривають олійною фарбою або епоксидним клеєм і стягують сталевими трубами за допомогою гайок. Потім зовнішні поверхні обклеюють тонкої бязью чи склотканиною в два-три шари на епоксидній смолі або на олійній фарбі. Носова частина поплавців катамарана робиться окремо з алюмінієвих куточків 25 х 25 мм і обшивається тонких (0,5 мм) листовим алюмінієм. Металева конструкція має фанерну діафрагму, скріплену болтами М5с куточками; алюмінієвої деталі обшивки з'єднані заклепками.Кришки з фанери або листового дюралюмінію товщиною 1-1,5 мм кріпляться гвинтами до куточків носовій частині. Носову частину насаджують на кінці стяжних труб і закріплюють гайками, як показано на рисунку. Потім її заповнюють шматками пінопласту і закривають кришкою.Надбудову палубу) збирають з дерев'яних брусків і рейок. Вся конструкція кріпиться до шпангоутів вісьмома болтами з гайками. Для пересування по воді в кормі встановлюється човновий мотор потужністю 1-5 л. с. Можна плавати і на веслах, зроблених з тонкостінних алюмінієвих труб. Можлива також установка на катамарані косого вітрила площею до м/2.


А. Копилов
Рекламний блок



Додати коментар
Ім'я:*
Коментар:
Введіть код: *