Майстер-класи своїми руками

Пристрій для швидкого запуску карбюраторного двигуна в будь-який мороз - найцікавіші саморобки

Рекламний блок

Пристрій для полегшення пуску карбюраторного двигуна взимку. На значній частині території нашої країни холодна погода утримується від 3 до 9 місяців у році. Автолюбителі, які експлуатують свої машини взимку, добре знають, що пуск двигуна при мінусових температурах часто виявляється непростою справою. Навіть такий сучасний автомобіль, як "Жигулі", при температурах нижче мінус 15...20 0С завдає чимало клопоту, особливо якщо машина не нова і їздять на ній лише від випадку до випадку.


Увага!!! Інформація міститься на цій сторінці, на сьогоднішній день може бути застарілою і містити помилки. Тому наводитися виключно в ознайомлювальних цілях.

Фахівцям відомий досить ефективний спосіб поліпшення пускових якостей двигуна:

Це подача спеціальної "пусковий" рідини безпосередньо у впускний трубопровід. Рідина, інтенсивно випаровуючись, утворює горючу суміш з широкими межами займистості. Така суміш здатна займатися навіть будучи сильно збідненої або збагаченої, що сприяє безотказному пуску двигуна. У нашій країні промисловість випускає пускову рідина "Арктика" (роздрібний продаж не надходить) і спеціальні пристосування для її подачі в двигун. Ці пристрої встановлюються на вантажні автомобілі, призначені для роботи в умовах низьких температур.

Автолюбитель може самостійно виготовити пускову рідину і застосувати в своїй машині найпростіший варіант такого пристосування. У кришці приладу або його патрубку (залежно від конструкції) робиться отвір, через яке пускову рідину можна заливати безпосередньо в горловину карбюратора. Отвір після заливки рідини закривається різьбовою пробкою.

Установка пристосування для автомобілів з різними конструкціями повітроочищувачів показана на малюнку нижче. Отвір має бути розміщене з таким розрахунком, щоб заливається рідина потрапляла в первинну камеру карбюратора. Заливка рідини у вторинну камеру неефективна, так як на режимах пуску двигуна остання в роботі не бере участь. У автомобілів ВАЗ і "Москвич" з двокамерним карбюратором первинна камера розташована з правого боку карбюратора,- якщо дивитися з місця водія. Корпус заливної пробки може бути закріплений на кришці приладу будь-яким способом, наприклад гайкою. Раціональна конструкція пробки показана на рис. 1



Рис. 1. Схема пристрою для полегшення пуску двигуна:а - для автомобіля з очисником повітря сухого типу;б - для автомобіля з інерційно-масляних очисником повітря; в - конструкція заливної пробки; 1 - патрубок карбюратора; 2 - фільтруючий елемент повітроочисника; 3 - корпус очисника повітря; 4 - кришка приладу; 5 - пробка для заливки пускової рідини; 6 - гайка: 7 - корпус пробки; 8 - прокладка; 9 - пробка

Рекламний блок



Додати коментар
Ім'я:*
Коментар:
Введіть код: *