Майстер-класи своїми руками

Саморобний міні вантажівка - найцікавіші саморобки

Рекламний блок

Саморобний міні вантажівка з старого мопеда та мотоцикла. Він виготовлений в буквальному сенсі майже з брухту. Рекомендуємо такий автомобіль дачникам - городникам і садівникам. Кращого помічника в ваших літніх справи на землі ви не знайдете. На ньому можна і врожай возити, інвентар для обробки ділянки, траву для кроликів і все, що завгодно в межах його вантажопідйомності — до 400 кг.



Рис.1. Зовнішній вид саморобного міні вантажівки.Цей міні вантажівка відрізняється від багатьох інших його побратимів простотою конструкції і надійністю в управлінні (швидкість до 70 км/год). Його цілком можна побудувати будинки.Простора світла кабіна з панорамним переднім склом забезпечує хороший огляд і захищає водія від непогоди. Досить вдале розташування двигуна під кузовом автомобіля збільшує корисну площу кабіни та кузова.Габаритні розміри саморобного міні вантажівки:- Довжина 2380 мм - ширина - 1210 мм - висота - 1450 мм - дорожній просвіт - 230 мм - ширина колії - 960 мм



Рис.2. Габаритні розміри саморобного міні вантажівки.Вантажівка має прямокутну зварну трубчасту раму розміром 2380 х 490 мм В її центральній частині на двох пластинчастих кронштейнах встановлений двотактний двигун від мотоцикла «ИЖ-56» потужністю в 14 л. с. (10,3 кВт). Втім, годиться й інший подібний. Мало якихось «залозок» за десятки років накопичилося в домашніх майстернях і сарайчиках!Передня підвіска має дві укорочені напівеліптичні ресори (від автомобілів « Волга» або «Москвич-407» в 2 аркуша) з сухими механічними амортизаторами фрикційного типу. Передня вісь суцільна, з поворотними цапфами на півосях. На цих півосях обертаються маточини передніх керованих коліс на спарених кулькових підшипниках.



Рис.3. Вигляд спереду і вигляд ззаду (в розрізі).Задня підвіска - незалежна, з циліндричними пружинами, що мають механічні амортизатори фрикційного типуПередача крутного моменту на задні колеса здійснюється через редуктор з диференціальним механізмом і блоком перемикання заднього ходу. Обертання від двигуна до редуктора передається роликовій ланцюгом.Гальмівний механізм автомобіля встановлений тільки на задніх колесах.Гальмування здійснюється ножною педаллю і важелем ручного гальма зі стоянковим фіксатором з кабіни водія.Кабіна автомобіля - двомісна, виконана з дюралюмінію шляхом клепки.

Висота кабіни 1250 мм ширина - 1200 мм довжина - 1300 мм З лівої сторони в кабіні встановлено рульове колесо, педаль зчеплення, педаль гальма і педаль газу, праворуч від водія - дві рукоятки: перемикання передач і ручного гальма. У передній частині кабіни перед водієм розташований щиток з приладами, на якому змонтовані замок запалювання, перемикач світла, спідометр, бензомер, амперметр. Є також 2-х діапазонний радіоприймач на напівпровідниках.У задній стінці кабіни вмонтований плафон освітлення кабіни.Спереду автомобіль обладнаний фарами з ближнім і дальнім світлом. Під фарами встановлені довгасті підфарники - покажчики поворотів.Електрообладнання автомобіля розрахований на напругу 6 В, батарейне харчування, з підзарядкою від генератора двигуна. Вітрове скло забезпечений механічним склоочисником.Під підлогою кабіни встановлений повітрозабірник з вентилятором для охолодження двигуна, який розташований за кабіною під кузовом автомобіля.





Рис.4,5. Основні вузли саморобного міні вантажівки.1 - ручне гальмо, 2 - рукоятка перемикання передач, 3 - очищувач повітря, 4 - стійки кріплення кузова, 5 - рульова трапеція, 6 - глушник, 7 - фрикційний гаситель, 8 - незалежна підвіска заднього моста, 9 - рама, 10 - пружина задньої підвіски, 11 - акумулятор, 12 - двигун «ИЖ-56», 13 - педаль зчеплення, 14 - редуктор рульового управління, 15 - педаль ручного гальма, 16 - педаль заводу двигуна, 17 - педаль газу.Кузов автомобіля виготовлений з легких порід деревини з окантовкою дюралюмінієвим куточком. Виконаний він у вигляді бортовий вантажний майданчики з відкидним заднім бортом і брезентовим тентом.Кузов укріплений на рамі за допомогою чотирьох стрижнів, вставлених у патрубки рами, і закріплений чотирма стопорними болтами. Для перевезення рідин або сипких вантажів, вантажна площадка може бути замінена цистерною або самосбрасывающим лотком, а для перевезення людей - кузовом автобусного типу.Під кузовом на кронштейні, приварені до рами, поміщений паливний бак ємністю 12 л, що забезпечує пробіг автомобіля без заправки на відстань понад 200 км.Колеса для автомобіля взяті від інвалідному мотоколяски. Втім, на ньому можна також встановити колеса і від моторолерів.У конструкції застосовані деякі стандартні вузли від мотоколяски, такі, як задній міст, рульове управління та інші. Це значно полегшує побудову автомобіля.Машина має кілька легкозаменяемых кузовів: вантажний майданчик на 400 кг, цистерну на 300 л, самоскид на 350 кг і навіть автобус на 6 - людина.При ходових випробуваннях з повним навантаженням мікролітражка показала хороші ходові якості і высиню прохідність в складних дорожніх умовах.


М. Р. Ларкін, р. Новосибірськ
Рекламний блок



Додати коментар
Ім'я:*
Коментар:
Введіть код: *