Майстер-класи своїми руками

Відновлення завмерлого вакуумного підсилювача гальм - найцікавіші саморобки

Рекламний блок

Відновлюємо вакуумний підсилювач гальм після попадання води та замерзання на прикладі BMW E39


Якщо влітку, у вашої BMW E39 забилося дренажний отвір і вода зібралася у відсіку, де встановлено, вакуумний підсилювач, необхідно відразу відкачати воду з відсіку, зняти і розібрати вакуумний підсилювач гальм для просушування.

Якщо такого не зробити раніше, то взимку педаль гальма буде кам'яна і гальма працювати не будуть.

Крім того, якщо вода у вакуумному підсилювачі набереться до критичної позначки десь на рівні середини, вона неминуче потрапляє:

- у впускний колектор на бензинових моторах - це одразу призводить до гідро удару двигуна.

- у вакуумний насос на дизельних двигунах, теж сумні наслідки.


Відновити вакуумний підсилювач після того як він нахапав води можна, але не завжди це увінчається 100% успіхом.

На жаль без зняття вакуумного підсилювача з машини його не відновити, та й без розбирання злити воду не вийти.

Краще звичайно не запускати все це спочатку, і влітку, коли чуєте хлюпание при натискання на педаль гальма, відразу провести ремонт вакуумника.


Відновлення вакуумного підсилювача гальм

Для початку необхідно зняти вакуумний підсилювач.

Для цього знімаємо кожух під панеллю приладів, витягаємо шпонку, кріплення педалі і відкручуємо 2 болта.

В руховому відсіку знімаємо корпус повітряного фільтра лівий, кожухи, гумки і відкручуємо 2 гальмівних трубки. витягаємо шланг, що йде від вакуумника до головного циліндру зчеплення.



Тепер знімаємо вакуумний підсилювач і несемо додому, зливати воду або розморожувати.

Після розморожування частина води сама вийде назовні, а частина залишиться всередині, щоб злити її повністю доведеться вакуумник розібрати.

Розбираємо акуратно, знімаючи 2 бічні кришки, не пошкодите мембрани., відкручуємо головний гальмівний циліндр, там 2 гайки.

Після розбирання в вакуумному підсилите було багато бруду від потрапляння води, і відшарувалася фарби, для очищення купив пінний очиститель двигуна, забризкав вакуумник, почистив все промив, і пройшов всі рідиною WD-40.



Далі приступаємо до складання вакуумного підсилювача, зробити це звичайно не просто, потрібні лещата, але таких у мене не було, з цього збирали використовую плоску викрутку і молоток.

найголовніше під час складання не пошкодити мембрану і посадити її правильно у свій посадочне місце.

Після складання вакуумного підсилювача встановлюємо на машину в зворотному порядку. Особливу увагу приділяємо кріплення гумових шлангів. Заливаємо нову гальмівну рідину і прокачуємо гальма.

Якщо після цього гальма погано прокачуються, або не прокачуються взагалі, то дивимося на несправність головного гальмівного циліндра, (також якщо в зимовий час Ви зняли вакуумний підсилювач на тривалий час, - можливе замерзання гальмівної рідини в трубках на задні гальма, що власне і призводить до того, що гальма не прокачуються.

Справність самого вакуумного підсилювача визначається так: Вимкнути двигун, натиснути на педаль гальма 3-5 разів на бензинових моделях, і 10-20 разів на дизелях, тримати педаль натиснутою, завести двигун, педаль повинна піти вниз.

Ну а якщо троїть двигун на холодну можливо не затягнули нормально вакуумні шланги.

Рекламний блок



Додати коментар
Ім'я:*
Коментар:
Введіть код: *