Майстер-класи своїми руками

Електронний протиугінний пристрій Блокіратор маси - найбільш цікаві саморобки

Рекламний блок

На відміну від відомих промислових і аматорських протиугінних пристроїв, ця конструкція не має жодного механічного контакту і потайного тумблера, проста, надійна і довговічна. Вона являє собою електронний вимикач "маси". Як підказує практика, в цілях протипожежної безпеки навіть при короткочасних стоянках автомобіля бортову мережу доцільно відключати від акумуляторної батареї.


Пристрій складається всього з трьох деталей: тиристора VS1, діода VD1 і геркона SF1 (рис.1). Тиристор VS1 виконує роль електромагнітного реле, що спрацьовує при наявності навіть короткочасного імпульсу на керуючому електроді. Такий сигнал подається при замиканні геркона SF1, встановленого в салоні. Тиристор відкривається, опір його різко зменшується, і клема акумулятора "-" з'єднується з "масою".



Рис.1 Схема протиугінного пристрою блокіратора маси.

Тиристор пропускає струм лише в одному напрямі - від акумуляторної батареї в бортову мережу. Щоб акумулятор міг підзарядитися від генератора, паралельно тиристору у зворотній полярності включений діод VD1.

При вимкненому запаленні або заглушеному моторі пристрій переходить в "протиугінний" режим. Розміщують пристрій під капотом у важкодоступному місці, щоб воно не впадало в очі сторонньому або зловмисникові. У корпусі тиристора бажано зробити отвір під болт М8 для клемників (рис.2). Геркон SF1 встановлюється в салоні непомітно - на пластмасовій декоративної панелі або в будь-якому іншому місці. Магніт геркона зберігається у водія.



Описуваний пристрій було встановлено в автомобілі "FORD ESCORT" та ефективно експлуатується вже більше двох років.


Увага!!! Увага, інформація, яка міститься на цій сторінці, може бути застарілою і містити помилки. Тому наводитися виключно в ознайомлювальних цілях.
Рекламний блок



Додати коментар
Ім'я:*
Коментар:
Введіть код: *