Майстер-класи своїми руками

MINI Трактор з движком і заднім редуктором від «Мурашки» - найбільш цікаві саморобки

Рекламний блок

MINI Трактор з движком і заднім редуктором від «Мурашки».


Двигун від "Мурашки". Його технічні дані:

- Виробник: Тульський Машинобудівний Завод;- Тип: бензиновий;- Обсяг: 199 см3; Максимальна потужність: 11[1] к. с., при 5200 об/хв;- Циліндрів: 1;- Хід поршня: 66 мм;- Діаметр циліндра: 62 мм;- Ступінь стиснення: 7,5;- Система живлення: карбюратор К36Г;- Охолодження: повітряне, примусове;- Тактность (число тактів): 2;- Рекомендоване паливо: суміш бензину А-76 з моторним маслом М6/3-10Г/1 (взимку) або М8В (влітку);'

Зчеплення: багатодискове, в масляній ванні;КПП: механічна 4-ступ.;Передок: від Запорожця, урізаний на 200мм, рульова колонка від нього ж;Задня підвіска: "рідна" Мурашки, з деякими доробками;"Режим підвіски: незалежна при необхідності. На задню підвіску передбачені амортизатори, які ставляться, якщо на ньому потрібно їздити по дорогах. Задній редуктор: штатний від Мурашки або "Інвалідки", я точно не знаю blush В ньому є 2 передачі вперед і назад, також зважаючи на необхідність, зробили можливим включення Нейтральній передачі, шляхом вирізу канавки на валу,де рухається вилочка, наждаком :D В ньому постійно працює диференціал, без можливості блокування( що погано позначається при роботі в городі).Рама: саморобна - два швелера прокладені в основі паралельно і вздовж усього Мініка.Управління: все як у повноцінній машині, зроблені три педалі газу,гальма і муфту. Перемикання передач здійснюється за допомогою важеля, ну і відповідно кермо, не знаю з чого, на ньому тільки значок Фольцвагена.Гальма: барабанного типу, основні-задні, але в передніх колесах все на місці, потрібно тільки приєднати троси, і будуть всі гальмувати. Сідло: з мотоцикла Чезетта :cool: Гідравліка: найцікавіший, і напевно, неочікуваний девайс на цьому Апараті :glasses: . Гідронасос: НШ-10 з якогось электроподъемника, приводиться в дію за допомогою ланцюгової передачі, взятої з мотоцикла ІЖ, на нього була наварена відповідна зірочка, яка легко знімається,що не утруднить ремонт цього вузла.Розподільник: штатний, від трактора Т-25, два важеля, режими роботи-підйом, опускання ГЦ і плаваючий режим.Гідробак: саморобний, основа зі старого вогнегасника.Він малуватий,але поки цілком вистачає, якщо буде потрібен більше, щось придумаємо :idea: Гідроциліндр: не знаю від чого, але фішка в тому, що ми його купили в госп магазині за 18 грн :O стан хороший, нарікань немає.Навішування: повністю саморобна, готовими були тільки натяжники (ну чи як там blush ).Гідравліка працює відмінно, якщо щось підставити під наважку та її опускати, то Міхнік піднімає себе майже на холостих обертах двигуна,не важливо, хто сидить чи ні.Електрообладнання: в штатному виконанні, двигун оснащений стартер-генератора на 12В, але мій дід на движок чомусь поставив Магнето (до речі про діда, всі деталі від Мурашки я зняв з його недоробленою саморобки, поки не було в селі :rofl: ) , я вже подумав що генератор не робочий, але перевірив, і зрозумів, що помилявся. При заведеному двигуні, сам генератор збуджується і видає енергію для живлення споживачів, все що потрібно-газнул трохи більше холостих обертів, і все працює.Панель приладів: стоп-сигнал з якого то причепа, просто і зі смаком.Плюс непогана підсвічування від двох 5Вт габаритних ламп.Габарити, повороти: з трактора. Ззаду роль габаритного вогню виконує протитуманна фара, в яку вставлена лампочка на 5Вт.Фари: теж з трактора, дешеві, пластикові, китайські, але все ж світять, і досить непогано. Є можливість одночасно ввімкнути дальнє і ближнє світло на обох фарах-генератор тягне.Тепер розповім про вузлі між двигуном і заднім редуктором:

Як видно з фото, таке рішення необхідно було для вирішення трьох завдань:

1. Знизити швидкість пересування цього Апарату.2. Забезпечити підключення НШ. 3.Розбіжність зірочок на ДВС та редукторі, щоб поставити цілісну ланцюг.Все з перерахованого було вирішено таким способом: спочатку зробили два підшипникових блоку, які можна було б закріпити до рами.Потім взяли цілісний вал(Ф 18 або 20 мм), на який були надіті дві урізаних "четверте" від мотоцикла ІЖ, для того,щоб можна було здійснювати підбір зірочок, а між ними якраз розмістилася зірочка на 21зуб від того ж мотоцикла, для забезпечення роботи гідронасоса. Всі ці деталі були проварені. Ширина між крайніми зірочками ретельно вираховувалася, то з помилками, то без, в загальному вийшло. Тепер ми маємо досить великий підбір зірочок, хоча вже все підібрано і працює нормально. Правда на НШ зірочка не змінюється, вона обварена разом з "четвертими", але тут і не потрібен підбір. Спочатку від цього блоку до заднього редуктора йшла вузька ланцюг(Мурашки) але її постійно нудило, і тоді було вирішено замінити дану ланцюг на Іжевську, відповідно потрібно було знайти зірочку на задній редуктор, таку знайшли, зварили з потрібною серединкою під шліци на редукторі, але вона була помітно більше попередньої, тому через конструктивних особливостей, довелося зробити "лінивець".Після цієї доопрацювання, ланцюги більше не рвалися і їхати він став ще повільніше, що є гуд.Але не все так добре, як могло здаватися - все більше і більше приходив в непридатність вузол, який турбував нас з самого початку. Це півосі на задні колеса! :( Все зроблено так, що піввісь повинна бути "зігнутої", для цього було вирішено використовувати по дві хрестовини від рульового з МТЗ на піввісь, також це необхідно для амортизації коліс, що відразу було передбачено при проектуванні Апарату. В результаті було розірвано 4 повністю нових хрестовин, які були куплені в магазині, і відразу ж поставлені. Дві з них просто полопалися,і мій батько зварив їх,для того щоб зрозуміти причину поломки, і в надії, що вони запрацюють. до них ми знайшли ще 2 хрестовини радянського виробництва. Поставили - підсумок той же! Все було приведене в непридатність 6 хрестовин :( Було вирішено поставити туди карданні хрестовини від Москвича, ну або щось схоже.Але поки це в планах, які здійснюватися десь через 2 місяці, так як я на навчанні, далеко від дому. Ось відео тут все детально розказано!

Рекламний блок



Додати коментар
Ім'я:*
Коментар:
Введіть код: *