Майстер-класи своїми руками

Катамаран з ракладушки - найцікавіші саморобки

Рекламний блок

Катамаран з розкладачки. Замість поплавців у нього - брезентовий або клейончасті човник, а замість гребних коліс - гребний гвинт. Але не в цьому родзинка. В його конструкції використовуються дві речі, які плавати не "вміють": ліжко-розкладачка і ручна дриль.


Катамаран з розкладачки. Замість поплавців у нього - брезентовий або клейончасті човник, а замість гребних коліс - гребний гвинт. Але не в цьому родзинка. В його конструкції використовуються дві речі, які плавати не "вміють": ліжко-розкладачка і ручна дриль.



Каркас ліжка з алюмінієвих трубок служить остовом човники, треба тільки зняти з відслужив своє розкладачки брезентовий верх і з'єднати трубки унизу трьома дерев'яними рейками перерізом 40x25 мм. вони Кріпляться хомутами з алюмінієвих смужок товщиною 2-3 мм і невеликими болтами з гайками.



Каркас катамарана з розкладачки:1,10 - середня дерев'яна рейка, 2 - гребний вал, 3 - дриль, 4 - мала велосипедна зірочка, 5 - ланцюг, 6 - каркас човники, 7,20 - хомути кріплення рейок до каркаса, 8,23 - бічні рейки, 9,14,19 - болти з гайками, 11 - обшивка, 12 - гребний гвинт, 13 - хомут рульового пера, 15 - вісь рульового пера, 16 - важіль рульової, 17 - рульове пір'я (фанера товщиною 10 мм), 18 - отвір під хомут рульового пера, 21 - гумовий сальник, 22 - капроновий шнур, 24 - педальний вузол.Обшивка човники - з непромокающего брезенту, наметової тканини або клейонки на тканинній основі. Шматки її сострочіте на швейній машинці, шви проклеюються клеєм "Момент" і смужками того ж матеріалу. Натягнуту на каркас обшивку зафіксуйте - затягніть куліскою (капроновим шнуром, продернутим по верхньому краю обшивки). Готову човник поставте на воду: стійка вона, не промокає? Все в порядку? Тоді приступайте до виготовлення силового приводу. Головна його частина - дриль. Добре, якщо вона двошвидкісна, можна буде поекспериментувати - підібрати оптимальне передавальне відношення від педалей до валу гребного гвинта. На дрилі замініть ручку малої велосипедної зірочкою - прикріпіть її трьома-чотирма болтами з гайками. Ще знадобиться педальний вузол, вирізаний з рами старого велосипеда. І дриль, і вузол з педалями встановіть на дні човника (на середній дерев'яній рейці). З'єднайте велику і малу велосипедної зірочки ланцюгом.Для гребного валу гвинта візьміть сталевий або дюралюмінієва пруток діаметром приблизно 10 мм з різьбою на одному кінці. Затисніть пруток в патроні дриля, а кінець з різьбленням виведіть назовні через отвір в обшивці човники. Щоб в цей отвір не проникала вода, поставте сальник - гумову шайбу, внутрішній діаметр якої трохи менше діаметра валу.Гребний вал виріжте з алюмінієвого листа товщиною 2-3 мм, підігніть йому лопаті, надягніть на кінець вала з різьбленням і закріпіть гайкою.Ось, власне, і все. Залишилося встановити сидіння і рульове пристрій. Воно складається з рульового пера, частково зануреного в воду, і рукоятки, за яку тримається аквапедист. Конструкція пера і спосіб його навішування на човник показано на рисунку. А ось над конструкцією рукоятки пропонуємо подумати, щоб зробити її більш зручною.


В. ЕвстаровЮТЬ Для умілих рук 06 1988
Рекламний блок



Додати коментар
Ім'я:*
Коментар:
Введіть код: *