Майстер-класи своїми руками

Дуги безпеки на мотоцикл своїми руками - найцікавіші саморобки


Конструкція даних дуг безпеки, які Ви можете зробити своїми руками, одночасно є і місткою ємністю, в якій можна мати постійний запас масла (1000-1500 м).


Увага!!! Інформація міститься на цій сторінці, на сьогоднішній день може бути застарілою і містити помилки. Тому наводитися виключно в ознайомлювальних цілях.

Для виготовлення дуг необхідна сталева труба діаметром 30-35 мм, краще з нержавійки. Щоб при вигині не вийшла гармошка, трубу необхідно попередньо набити сухим піском, з обох торців загнати дерев'яні пробки-заглушки. Після цього в місці вигину трубу можна розігріти по всій окружності до червоного світіння і відразу гнути.

Щитки можна виготовити з прозорого оргскла, вініпласту або тонкої жерсті; кріпиться щиток до вушках, привареним до дузі.

Рис. 1. Дуги безпеки і її деталі:А - труба огорожі, вона ж ємність для зберігання олії, Б - заливна горловина з пробкою, В - зливний отвір з пробкою, Р - дуги безпеки на рамі мотоцикла.

Для пластини кріплення дуги використовується листова сталь товщиною від 3 до 5 мм (розміри - по малюнку).

Пробки для затоки і зливу масла виточується на токарному верстаті, вони можуть мати різну конструкцію.

Дуги складаються з двох однакових частин, але перед привариванием пластин їх необхідно розділити на праву і ліву. Розташування пластин і пробок показано на малюнку.

Після встановлення дуг на мотоцикл приступають до виготовлення щитків: їх підганяють під дуги і вихлопні труби. Для кращого охолодження двигуна верхній кінець щитка згинають.

<<em />Рис. 2. Зовнішній вид виготовлених і встановлених дуг безпеки на мотоцикл. />

В. Гавриликым, р. Гродно




Додати коментар
Ім'я:*
Коментар:
Введіть код: *